Zielony wiosenny detoks

Śpieszymy do Ciebie z propozycją wyzwania. Idzie lato, a Ty dalej nic nie zmieniłaś w swoim odżywianiu oraz aktywności. Nabierz wiatru w skrzydła z Mamy ruszamy.

Dołącz do wyzwania. Otrzymasz: PLAN TRENINGOWY + DIETA + SPÓDNICZKA NESSI SPORTSWEAR 

 


wyzwanie WIOSENNY ZIELONY DETOKS

KUP TERAZ


Do lata zostało już niewiele czasu. DZIAŁAJ.

  • Chcesz schudnąć?
  • Chcesz żyć bardziej aktywnie?
  • Chcesz nabrać samodyscypliny?
  • Chcesz mieć apetyczniejsze ciało?
  • Chcesz zmieścić się w jeansy sprzed ciąży?

Jeśli odpowiedziałaś TAK, na któreś z powyższych pytań, to WYZWANIE jest dla Ciebie.

CO POWINNAŚ WIEDZIEĆ O WYZWANIU?

  • czas trwania: 22.05.207 – 11.06.2017 (21 dni)
  • plan treningowy – otrzymasz trzytygodniowy plan treningowy
  • plan żywieniowy – otrzymasz trzytygodniowy jadłospis wraz z instrukcją przygotowania posiłków
  • spódniczka ze spodenkami  Nessi Sportswear – otrzymasz wcześniej wybrany przez siebie model spódniczki treningowej
  • grupa na FB – otrzymasz wsparcie trenera, dietetyka oraz innych uczestniczek wyzwania
  • cena wyzwania: 269 PLN
  • 👉🏻 Zamówienia: wypełnij FORMULARZ ZAMÓWIENIA

SPÓDNICZKA ze spodenkami do wyboru dwa wzory (rozmiar XS, S, M, L ):

CHABRY I MAKI (więcej szczegółów po kliknięciu w zdjęcie)

 

FLOWERS OF PARADISE  (więcej szczegółów po kliknięciu w zdjęcie)

 

Plan żywieniowy OCZYŚĆ SIĘ i ODŻYW swój organizm 

Zaproponowany jadłospis będzie proponował zdrowe pomysły na szybkie dania. Będzie w nim dużo warzyw oraz ZIELONE KOKTAJLE. Nie zabraknie też owoców, jaj, ryb, mięsa, kasz, ryżu …. Czego tu nie znajdziesz? Nie będzie w zaproponowanych jadłospisach przetworzonych składników. Jedzenie będzie proste w w przygotowaniu, łatwe do zabrania do pracy, do szkoły. Z propozycji dań będzie mogła skorzystać cała rodzina.

Chcemy pokazać, że nie musisz spędzać całych dni w kuchni, aby odżywiać się korzystnie dla twojego organizmu.

Będzie RÓŻNORODNIE, KOLOROWO, SZYBKO.

Plan treningowy 

W ramach wyzwania otrzymujesz plan treningowy. Pełną jednostkę treningową wykonujesz tylko 3 razy w tygodniu. W dwa dni wybierasz tylko te elementy, na poprawieniu, których zależy Ci najbardziej (wytrzymałość, siła mięśni lub gibkość) Element wytrzymałościowy możesz też w ramach aktywacji wykonywać od razu po przebudzeniu. Weekend zostawiamy Ci na odpoczynek. W jednostkach właściwych pracujemy nad pośladkami, brzuchem, klatką piersiową i rękami.

Trening adresowany jest do kobiet, które są zdrowe, nie cierpią na choroby przewlekłe. Część wytrzymałościowa oraz niektóre elementy treningu siły mięśniowej nie są zalecana dla kobiet w ciąży.

👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 

PODEJMIESZ WYZWANIE?

WYPEŁNIJ FORMULARZ 

👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻

 

Dołącz do grupy aktywnym mam na FB:

cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpg

Instagram, tam też jesteśmy:

iloolo11169053_10205109642593257_978717547_n