Noworoczny detoks cukrowy

Dziewczyny, przed nami kolejny projekt. Akcja grudniowa bardzo pozytywnie nas zaskoczyła, więc z okazji Nowego Roku przygotowałyśmy kolejne wyzwanie.

Celem naszego projektu jest:
– ograniczenie słodyczy w diecie całej rodziny
– budowanie poprawnych nawyków żywieniowych
– dbałość o regularność posiłków
– wprowadzenie zbilansowanej diety dla was i waszych rodzin (sposób żywienia, który Ci proponujemy możesz zastosować dla innych członków rodziny,
– wprowadzenie aktywności fizycznej jako stałego elementu dnia
– wzmocnienie mięśni brzucha i pośladków
– poprawa wyglądu sylwetki i samopoczucia

Platformą noworocznego detoksu cukrowego jest zamknięta grupa na FB. Zatem by wziąć udział w wyzwaniu musisz posiadać konto na FB. W grupie znajdują się osoby, które zdecydowały się na udział w projekcie. To nasze grupa wsparcia i motywacji, ale co najistotniejsze to platforma, na której masz stały kontakt z dietetykiem i trenerem, którzy odpowiadają na pytania dotyczące zagadnień projektu.

Wyzwanie to połączenie treningu i diety.
Tym razem proponujemy Wam DETOKS CUKROWY. Polega on nie tylko na wykluczeniu z diety batoników, ciastek, a także na ograniczeniu w diecie produktów wysokowęglowodanowych.

Otrzymacie gotowy jadłospis na 21 dni, w którym znajdą się gotowe propozycje żywieniowe. Będzie on dostosowany do intensywności treningów zaproponowanych w wyzwaniu. Będziesz miała siłę ćwiczyć, pracować, ogarniać domowy system, no i targać torby z zakupami 😉

Nie będzie to dieta CUD. Chcemy dać ci impuls do zmiany nawyków żywieniowych na stałe. Pokazać, że powiedzenie „ciężko jest  LEKKO ŻYĆ” nie do końca jest prawdziwe. Jedzenie ma znaczenie – wpływa na  zdrowie, samopoczucie i wygląd.

Treningowo skupimy się na dwóch dużych grupach mięśniowych. W styczniu dociśniemy pośladki i popracujemy nad brzuchem. Część jednostek treningowych poświęcimy również prawidłowemu rozciąganiu. Siedząca praca, czas spędzony za biurkiem sprzyja nadmiernemu napięciu naszych mięśni co prowadzi do znacznego ograniczenia swobodnej pracy mięśni. Postaramy się temu zapobiec.
Pięć razy w tygodniu zaproponuje Wam konkretną jednostkę treningową plus jeden akcent. Trzy jednostki tygodniowo poświęcimy na wzmocnienie mięśni pośladków, dwie pełne jednostki na stretching.
Akcenty poświęcimy na trening brzucha. To będziemy robić 6 razy w tygodniu.

detoks cukrowy 2017

W skład wyzwania wchodzi:

  • dieta (jadłospis)
  • trening (plan treningowy)
  • legginsy od Nessi Sportswear ( do wyboru dwa modele)
  • codzienne wsparcie trenera, dietetyka oraz innych uczestniczek wyzwania (zamknięta grupa na FB)

legginsy nessilegginsy essi czerwony

Czas trwania: 21 dni (od 9.01.2017 do 28.01.2017)
Koszt wyzwania 219 PLN.

Zapisy: trening@mamyruszamy.pl

Osoby, które dokonają opłaty do 15 grudnia otrzymują legginsy w pierwszych dniach wyzwania. Osoby, które zdecydują się na udział w wyzwaniu po 15 grudnia otrzymują legginsy w drugiej połowie trwania wyzwania.

OPINIE o poprzednich wyzwaniach:

# Wyzwanie + dieta stały się dla nas (dla rodziny) początkiem nowego sposobu żywienia. Zadziwiło nas wiele połączeń smaków. Wypróbowalismy nowe dania . Wszystko pyszne i co najważniejsze łączy rodzinę we wspólnych zakupach, przygotowaniach i spożywaniu.

# Pomijając zmiany obwodów i wagi, to przede wszystkim dobrze się czuję i prawidłowo pracuje mój układ pokarmowy, nic mnie nie boli i nie mam żadnych dolegliwości (a wcześniej takie były). Poranny rozruch to strzał w 10. Każdy znajdzie rano 12 minut, a energia na cały dzień 🙂 Odkryłam też fajne niektóre połączenia i potrawy których wcześniej nie podjęłabym się ugotować. Nie sądziłam że pyszny obiad z ryby można przygotować w 15 minut.

# W sumie we wszystkich obwodach (ramiona i nogi liczę razy dwa) 11 cm w dół. Zaczynam czuć w spodniach.

# Wyzwanie świąteczne dla mnie to przede wszystkim inne spojrzenie na odżywianie. Posiłki w większości są bardzo dobre , pozytywnie zaskakują „dziwne” połączenia. Coraz mniej brakuje mi chleba,który wcześniej gościł w dużej mierze u mnie w menu. Mąż również chętnie zjada to co mu tam na stół zaserwuję z jadłospisu Olki. Wyzwanie świąteczne od strony treningowej – męczące, ale kurczę widać efekty, ciało bardziej jędrne i brzuch mniej odstaje. Nie do końca przepadam za pracą w systemie 20/10 sekund ale do wszystkiego można się przyzwyczaić. Ćwiczenia można fajnie sobie przystosować czy na warunki domowe, czy też na siłownię i cieszę się, że mogę sobie je zastąpić innymi ze względu na rekonwalescencję kolan. Podoba mi się wyciszanie przed snem.

# Zrobiłam pomiary przed wyzwanie nie licząc że będą jakieś efekty. Ale bardzo się myliłam 🙂 Poranny rozruch ciała daje dużą dawkę energii i endorfiny na caluśki dzień. Przepisy przepyszne, polubiłam wątróbkę z kurczaka. Nie wiedziałam że z tak prostych produktów można ugotować „rarytasy kulinarne „. Nigdy dotąd nie jadłam tak pysznie. Treningi męczące ale skuteczne pociłam się jak mysz i wytrwale robiłam każde ćwiczenie, choć czasem trzeba było powtarzać jeszcze raz aby prawidłowo je wykonywać. Wyczerpana zasypiałam jak niemowlę. Bardzo pomocne było i jest też wsparcie dziewczyn. Gdyby nie ich duże wsparcie i motywacja nie dała bym sama rady iść dalej do przodu. Dziękuję wszystkim za wspieracie i że jesteście.

Dołącz do grupy aktywnym mam na FB:

cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpg

Instagram, tam też jesteśmy:

iloolo11169053_10205109642593257_978717547_n