Uskrzydlona [WYZWANIE]

Idzie jesień, a z nią długie wieczory i często brak motywacji. Ale w tym roku będzie inaczej!
Czy jesteś gotowa na nowe wyzwanie? Wiemy, że jesteś!
W tym roku kolejny razu USKRZYDLAMY! Nie czekaj! DZIAŁAJ!
Motywujemy, dajemy gotowe rozwiązania i sprawdzamy czy pracujesz 🙂

Dołącz do wyzwania. Otrzymasz: PLAN TRENINGOWY + DIETA + GRUPA WSPARCIA NA FB (zapisy -> TUTAJ)

Jesteś ciekawa:
– kto przygotował to wyzwanie ? (poznaj swojego trenera i dietetyka)
– jak będzie wyglądał Twój trening ?
– jak będzie wyglądała Twoja dieta ?


wyzwanie USKRZYDLONA

KUP TERAZ


CO POWINNAŚ WIEDZIEĆ O WYZWANIU?

  • czas trwania: 18.11.2019 – 08.12.2019 (21 dni)
  • plan treningowy – otrzymasz trzytygodniowy plan treningowy
  • plan żywieniowy – otrzymasz trzytygodniowy jadłospis wraz z instrukcją przygotowania posiłków
  • grupa na FB – otrzymasz wsparcie trenera, dietetyka oraz innych uczestniczek wyzwania
  • cena wyzwania: 129 PLN
  • 👉🏻 Zamówienia: wypełnij FORMULARZ ZAMÓWIENIA

Plan żywieniowy

Założenia planu żywieniowego w wyzwaniu:
🥕 4 posiłki dziennie
🥕 dieta będzie ODŻYWCZA
🥕 jadłospis będzie WEGETARIAŃSKI będzie zawierała ryby, owoce morza, jaja (NIE będzie mięsa) lub jadłospis OGÓLNY (z mięsem) – wybór należy do ciebie
🥕 będzie pełna warzyw
🥕 mleko/nabiał – będziesz mogła wybrać sama czy użyjesz mleka krowiego, czy roślinnego itd.
🥕 będzie RÓŻNORODNIE
🥕 będzie prosto jeśli chodzi o przygotowanie
🥕 produkty, z jadłospisu łatwo dostępne

Pamiętajcie: ABY CHUDNĄĆ TRZEBA JEŚĆ. No i siła też się przyda aby stawiać czoło codzienności i treningowi  😉

Plan treningowy

Tym razem przygotowałam dla Was trzy treningi w tygodniu. Dostajecie treningowo wolne weekendy oraz rest dwa razy w tygodniu roboczym. Jeśli macie jeszcze inny plan treningowy zostawiam Wam przestrzeń, by go realizować. Ze mną pracujecie na trzech płaszczyznach.
Proponuję Wam trening:
CARDIO (45 min) intensywna jednostka nastawiona na budowanie kondycji
FBB (45 min) jednostka o umiarkowanej intensywności nastawiona na budowanie siły całego ciała
MOBILITY (45 min) jednostka o stosunkowo niskiej intensywności ukierunkowana na poprawę motoryki

JEDNOSTKI TRENINGOWE NIE SĄ ADRESOWANE DO KOBIET W CIĄŻY.

W dni przerwy zaproponuję Wam inspiracje na aktywność, ale nie musicie jej wykonywać, to tylko luźna sugestia.
Proponuję Wam 3 dni treningowe (pon, śr, pt) ale nie ma problemu byście wybrały dni idealne dla Was.

Kim jesteśmy?

To wyzwanie przygotowały dla Was:

Ilona Brusiło – trener personalny

View this post on Instagram

No to hop w ten #marzec z nową energią i siłą. Gotowi na nowe wyzwania? A może potrzebna #motywacja? Wyskakujcie na www.mamyruszamy.pl bo tam czeka na Was: 👉 porywająca #metamorfoza @dieta.to.nie.kara , która zgubiła 20 kg i zdradza swój sposób na #odchudzanie 👉 garść pomysłów na #dzienkobiet 👉 #przepis na domową czekoladę o niebiańskim smaku Który temat interesuje Was najbardziej? Piszcie prędko byśmy razem z @ola_z_mamy_ruszamy wiedziały co dla Was publikować. Aaaaa, wyskakujcie też na moje poprzednie zdjęcie, czeka tam ba Was #niespodzianka od @dermaglin @martushkaphotography dziękuję za cudowne zdjęcie 😍❤️😘 ta dziewczyna ma super oko… zerknijcie! #redukcja #fiteat #eatfit #prezentdlaniej #fitinspiration #wiemcojem #czekolada #fitprzepisy #fitslodycze #pyszne #potreningu #treningwdomu #potrenowane #sundaytraining #sundayevening #kobietapotrzydziestce #polskakobieta #blondyneczka #indoortraining

A post shared by Ilona Brusiło, Warszawa (@ilona_z_mamy_ruszamy) on

👉🏻  instruktor sportów siłowych
👉🏻 instruktor lekkoatletyki, specjalność bieganie
👉🏻 instruktor fitness
👉🏻 trener Pelvic Floor Safe (sport bezpieczny dla kobiet)
👉🏻 trener Blackroll
👉🏻 trener Boot Camp
Instagram: ilona_z_mamy_ruszamy
Jestem mamą Basi, która kocha sport tak bardzo, że został on moim sposobem na życie. Codziennie znajdziecie mnie na sali treningowej w kilku punktach na mapie Warszawy. Prowadzę też konsultacje treningowe online i piszę indywidualne plany treningowe. Potrzebujesz? Napisz: trening@mamyruszamy.pl
Poza trenowaniem innych lubię rywalizować ze swoimi słabościami i iść do przodu. Te cechy pozwoliły mi zadebiutować na maratonie z czasem 3 godziny 18 minut. Stanęłam na podium podczas górskiego Runmageddon Ultra (50 km i 300 przeszkód), zostałam Mistrzynią Polski Runmageddon i spełniłam marzenie. Po debiucie na maratonie zaczęłam kolejny maraton, trwający pół roku, a dokładnie 30 tygodni. Postawiłam sobie cel…. 1 podium na tydzień! 30 tygodni startów dało mi 32 statuetki. Było ponad normę, dało siłę i motywację, z którą mogę przestawiać góry… i chętnie się z Wami nią podzielę!
Razem z Olą zostałyśmy wyróżnione statuetką Fitness Motywatory 2018 w kategorii WORKOUT TEAM. Możesz być pewna, że jesteś pod opieką dietetyczno-treningową najlepszego teamu!

Aleksandra Sulej – Dąbrowska – specjalista ds. żywienia

Instagram: ola_z_mamy_ruszamy

Dietetyk z biegową pasją, twórca Internetowy, redaktor w www.mamyruszamy.pl .Prywatnie mama Ali i Olka. Staram się edukować żywieniowo, bo przecież to na nas rodzicach spoczywa odpowiedzialność za nawyki i wzorce naszych pociech. Pokazuję, że zdrowe żywienie, może być łatwe, bardzo przyjemne i smaczne. Pomagam kobietom w różnym wieku w osiągnięciu swoich celów, wspierając racjonalną dietą. 

Dieta to niezwykle istotny aspekt naszego życia, lecz aby nasze ciało i dusza osiągnęły harmonię potrzebują też codziennego ruchu. Dlatego z Iloną tworzymy DREAM TEAM.

 

👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 

PODEJMIESZ WYZWANIE?

WYPEŁNIJ FORMULARZ

👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻👉🏻 👉🏻👉🏻