Uskrzydlona na jesień [Wyzwanie 21 dni]

Dołącz do wyzwania. Otrzymasz: PLAN TRENINGOWY + DIETA + LEGGINSY NESSI SPORTSWEAR 

Dziewczyny RUSZAMY. Wakacje, to czas odpoczynku od wielu rzeczy. Wrzesień powroty dzieci do szkoły, przedszkola, to dobry czas na wprowadzenie zdrowej rutyny również na talerzu oraz rozruszania ciała. Idzie jesień, a razem z nią wiele fajnych możliwości. Nabierz wiatru w skrzydła z Mamy ruszamy.

Do kolejnego lata zostało już niewiele czasu ;-), a poważnie zacznij z nami zdrowo i aktywnie jesień. DZIAŁAJ.

  • Chcesz schudnąć?
  • Chcesz żyć bardziej aktywnie?
  • Chcesz nabrać samodyscypliny?
  • Chcesz mieć apetyczniejsze ciało?
  • Chcesz zmieścić się w jeansy sprzed ciąży?
  • Chcesz zacząć coś robić lecz nie wiesz jak?

Jeśli odpowiedziałaś TAK, na któreś z powyższych pytań, to WYZWANIE jest dla Ciebie.

CO POWINNAŚ WIEDZIEĆ O WYZWANIU?

  • czas trwania: 01.10.2018 – 21.10.2018  (21 dni)
  • plan treningowy – otrzymasz trzytygodniowy plan treningowy
  • plan żywieniowy – otrzymasz trzytygodniowy jadłospis wraz z instrukcją przygotowania posiłków
  • legginsy Nessi Sportswear – otrzymasz wcześniej wybrany przez siebie model legginsów
  • grupa na FB – otrzymasz wsparcie trenera, dietetyka oraz innych uczestniczek wyzwania, które potrafi zdziałać cuda.
  • cena wyzwania: 379 PLN
  • 👉🏻 Zamówienia: wypełnij FORMULARZ ZAMÓWIENIA

 

Legginsy NESSI SPORTSWEAR do wyboru (trzy opcje kolorystyczne, rozmiar XS/S, S/M, M/L, L/XL):

BRAVE FUCHSIA

 

BLACK CAT

NOWOŚĆ! GRIZZLY CAT

TABELA ROZMIARÓW

Plan żywieniowy 

Zaproponowany jadłospis będzie proponował zdrowe pomysły na szybkie dania. Będzie w nim dużo warzyw. Nie zabraknie też owoców, jaj, ryb, mięsa, kasz, ryżu …. Czego tu nie znajdziesz? Nie będzie w zaproponowanych jadłospisach przetworzonych składników. Jedzenie będzie proste w przygotowaniu, łatwe do zabrania do pracy, do szkoły. Z propozycji dań będzie mogła skorzystać cała rodzina.

Chcemy pokazać, że nie musisz spędzać całych dni w kuchni, aby jeść ożywczo. Będzie RÓŻNORODNIE, KOLOROWO, SZYBKO.

Plan treningowy 

W tym wyzwaniu proponujemy Ci 3 treningi w tygodniu.
Dla tych z Was, które np. biegają po planie będzie to trening uzupełniający bieganie.
Dla tych, które zaczynają swoją przygodę z aktywnością proponowane jednostki dadzą niezły wycisk, ale zostawią też przestrzeń na regenerację.
Dla tych, które ćwiczą od czasu do czasu będzie on idealną formą wdrażania rutyny treningowej i budowania nawyku regularnej aktywności ruchowej.
Na trening będziesz potrzebowała od od 40 do 60 min trzy razy w tygodniu.
Do tego zrobimy cardio challange na endomondo gdzie każda z Was sama zdecyduje czy ma na niego ochotę czy nie. Zachęcam, bo będzie to dla was fajny sprawdzian ogólnej aktywności fizycznej.

Trening właściwy będzie zbudowany z obwodów angażujących całe ciało. Dwa dni w tygodniu będziemy pracować nad siłą, jeden trening poświęcimy wytrzymałości.
Trening wykonasz w domu lub dowolnym miejscu bez potrzeby specjalistycznego sprzętu sportowego.