Gdy diecie trzeba pomóc – spalacze tkanki tłuszczowej.

Najczęstsze błędy przy suplementacji reduktorów tkanki tłuszczowej.

Spalacze będą wspomagać proces redukcji pod warunkiem, że będą zażywane zgodnie z zaleceniami producenta i będą traktowane jako dodatek do zbilansowanej diety i odpowiedniego treningu. Sam termogenik nie zrobi roboty za Ciebie i nie zdziała cudu.

Zanim sięgniesz po termogenik, zanim zainwestujesz pieniądze i motywację, zadbaj o szczegóły i uniknij błędów.

Wybierz produkt odpowiedni dla SIEBIE! Pamiętaj, że wszystko po co sięgasz ma być najlepsze dla Ciebie… nie dla Twojej koleżanki, kogoś innego, ale dla Ciebie… Pan w sklepie Cię nie zna, więc nie udzieli Ci odpowiedzi. Prędzej Twój dietetyk lub trener. Przeczytaj ten artykuł, przeczytaj kilka innych, przeczytaj ze zrozumieniem ulotkę producenta, i przede wszystkim nie szukaj gotowca tylko przeanalizuj swoje treningi, swoją dietę i swoje potrzeby.  Dopiero wtedy sięgnij po suplementację.

Nie rzucaj się od razu na produkt o najwyższych stężeniach substancji aktywnych. To nie jest tak, że ten najmocniejszy zadziała lepiej. Może okazać się zupełnie odwrotnie. Jak zaatakujesz swój organizm zbyt dużą ilością mogą Ci dokuczyć skutki uboczne. Rozdrażnienie, zaburzenia snu, nadmierne pobudzenie, nadmierna potliwość, kołatanie serca. Nie tego potrzebujesz, prawda?

Zadbaj o odpowiednią dawkę. W pierwszej kolejności wybierz łagodny środek i stosuj go zgodnie z zaleceniami producenta. Wchodź w świat reduktorów tkanki tłuszczowej ostrożnie i małymi kroczkmi. W celu redukcji nadmiernych kilogramów wykorzystaj najpierw odpowiedni trening i odpowiednią ku redukcji dietę, spalacz jest tylko dodatkiem. Obserwuj swój organizm, łącz fakty, analizuj.

Nie przyjmuj spalacza razem z posiłkami. W przypadku takich preparatów zazwyczaj przyjmuje się jej naczczo, około 30 minut przed posiłkiem i około 30 minut przed treningiem. Chyba, że wybierasz produkt, przy którym producent zaleca inaczej.  Przyjmowanie termogenika z posiłkiem może ograniczać jego działanie.

Patrz na swoją dietę i trening holistycznie. Nie dopuszczaj do kumulacji i nie przyjmuj produktów termogenicznych razem. Pamiętaj, że jak masz w nawyku wypicie kawy na czczo (bo tak masz i już) to reduktor na bazie kofeiny przyjęty w tym samym czasie będzie kolejną już dawką tej substancji w Twoim organizmie. Jeśli przed aktywnością korzystasz z przedtreningówek to przemyśl czy dorzucenie spalacza jest oby na pewno dobrym pomysłem. Jeśli sesja treningowa wypada późnym wieczorem weź pod uwagę, że zarówno suplement jak i sama aktywność bardzo Cię pobudzą, co może przełożyć się na problemy ze snem. Pamiętaj, że sen to regeneracja, która jest taka samo ważnym elementem Twojej walki z kilogramami jak dieta i trening. Łącz fakty, staraj się patrzeć na swoje życie szeroką optyką.

Spalacze to środki, do których organizm szybko się adaptuje, więc nie ma sensu, by supelementować je ciągle. Zaleca się dawkowanie cykliczne, na okres 4 tygodni, maksymalnie do 8. Po takiej sesji powinna być przerwa, minimum dwutygodniowa.

Ilona, mama, trener

Mama Basi, trener personalny: - instruktor lekkoatletyki - instruktor kulturystyki - instruktor fitness - trener Blackroll - trener TRX - trener PFS - trener Boot Camp

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: