Proste i pożywne śniadanie czyli owsianka z truskawkami

Proste, szybkie i pożywne śniadanie „glutenowe” lub bezglutenowe, jak kto woli.

Są zwolennicy i przeciwnicy słodkich śniadań. A co powiecie na słodką wersję bez cukru?

owsianka z truskawkami

Składniki:

  • płatki owsiane bezglutenowe 50 g (można użyć glutenowych)
  • twaróg  chudy 80 g
  • truskawki mrożone 150 g
  • mleko 50 ml (opcja mleka dowolna można również zrobić na wodzie)
  • płatki migdałowe 3g
  • jagody goji 3 g.

Płatki owsiane ugotowane na mleku (lub na wodzie). W tym samym czasie w niewielkiej ilości wody „gotujemy” truskawki. Twaróg rozdrabniamy widelcem w misce, owsiankę przekładamy z garnka, następnie dodajemy truskawki. Dekorujemy płatkami migdałowymi, jagodami goji. Opcjonalnie można dodać np. miód, karob.

Propozycja śniadaniowa w liczbach:

płatki owsiane z truskawkami

Jak nie owsianka to może omlet.

 

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: