JEDZENIE,  śniadania

Pomysł na śniadanie. Wytrawne i na słodko. [PRZEPISY]

Diet i upodobań jest całe mnóstwo. Niezależnie od twoich preferencji i możliwości na pewno w przygotowanym przeze mnie zestawieniu propozycji śniadaniowych znajdziesz coś dla siebie. Jeśli wypróbujesz któryś z przepisów daj koniecznie znać.

Na bieżąco z Iloną na naszych profilach na Instagramie staramy się was inspirować. Pobudzać do działania w kuchni, w sporcie, w dbaniu u siebie i podrzucać nasze „lajfhaki” wychowawcze. Oczywiście jak przy tym wszystkim zachować zdrowy rozsądek i nie dać się zwariować. Jeśli jeszcze nas nie obserwujecie szybko to nadróbcie.

OLA >>> @ola_z_mamy_ruszamy

ILONA >>> @ilona_z_mamy_ruszamy

POMYSŁY NA ŚNIADANIE (i nie tylko na śniadanie)

KOKOSOWA JAGLANKA

MUFFINY JAJECZNE

TORT CZEKOLADOWY NA ŚNIADANIE

OMLET RYŻOWY CZYLI JEDZENIE Z ODZYSKU

TOSTY BEZ CHLEBA

ZIEMNIACZANE BABECZKI z batatów (kliknij w zdjęcie, w opisie jest przepis):

View this post on Instagram

Przy piąteczku wieczorową porą podrzucam pomysł na weekendową kolację. Bierzcie i pieczcie. Oczywiście będzie mi mega miło jak dacie znać co wam wyszło i czy smakowało ❤️ ⚡️ ZIEMNIACZANE BABECZKI⚡️ Składniki: 🍠 batat 1 dość duża sztuka (około 400 g) 🍠 jajka 2 sztuki 🍠 mąka kukurydziana 2 łyżki (może być inna) 🍠 parmezan 50 g (może być też inny ser) 🍠 kurkuma ½ łyżeczki 🍠 imbir ½ łyżeczki 🍠 sól, pieprz 🍠 masło. Batata obrać i zetrzeć na tarce na grubych oczkach. Dodać jajka, mąkę, parmezan, przyprawy i dokładnie wymieszać. Foremki na muffinki wysmarować masłem lub innym tłuszczem. Babeczki piec około 40 minut w 200 stopniach, końcowe minuty z termoobiegiem. —- #obiad #zdrowyobiad #kolacja #zdrowakolacja #pomyslnaobiad #zdrowadieta #zdrowakuchnia #zdroweprzepisy #zdrowejedzenie #wiemcojem #zdrowienatalerzu #zdroweodżywianie #przepisy #prosteprzepisy #zdrowystylzycia #zdrowo #dietetyczneprzepisy #zdrowe #fitprzepisy #zdrowojem #zdroweodchudzanie #ziemniaki #slodkieziemniaki #obiadek

A post shared by Ola Sulej-Dąbrowska, Warszawa (@ola_z_mamy_ruszamy) on

TOSTY Z AWOKADO I ŁOSOSIEM (kliknij w zdjęcie, w opisie jest przepis):

View this post on Instagram

Ś n i a d a n i e daje mi moc 💪 Po pierwsze dbam aby na talerzu było różnorodnie, odżywczo i kolorowo. Po drugie, to ten moment w naszym domu kiedy cała #rodzina jest razem przy stole. Przecież #razemnajlepiej ❤️ 👉 Co dziś serwuje #kuchnia ? Tosty z #awokado i łososiem na gryczanym chlebie, który stracił już swoją świeżość po weekendzie, w ramach #zerowaste Do tego #warzywa i jako idealne dopełnienie świeży sok marchewkowy 🥕🥕🥕 👉 Co u ciebie na śniadanie? ——————————————— Marwit jest już 25 lat na rynku z tej okazji szaleństwo, konkurs w którym możesz zgarnąć BMW. Takie prawdziwe. Zasady są proste! Kup minimum 2 szt. świeżych soków marki Marwit – 250 i 500ml – lub smoothie. Zarejestruj paragon na stronie Marwit. Wymyśl nowy produkt dla marki i kreatywnie uzasadnij swoją odpowiedź. PAMIĘTAJ! Każdy kolejny paragon to większa szansa na wygraną. 👉 W swoim BIO zostawiam link do szczegółów. ——————————————— Perfect #breakfast 👌🤤 #smokedsalmon toast & #avocadotoast 🥑 ——————————————— #śniadanie #sniadanie #śniadanko #dzieńdobry #zdroweodżywianie #zdrowejedzenie #wiemcojem #bezglutenu #toastsforall #marwitnazdrowie #marwitkonkurs #heathlylifestyle #wiemcopiję #marwit #swiezysok #marwit25lat #marwitwitaminywpłynie #jedzenie @marwitpl

A post shared by Ola Sulej-Dąbrowska, Warszawa (@ola_z_mamy_ruszamy) on

BURGERY Z KOMOSY RYŻOWEJ I SZPINAKU (kliknij w nazwę dania, a przeniesiesz się do przepisu)

View this post on Instagram

Mój sposób na różnorodną i odżywczą dietę zimą, to #mrożonki Są łatwo dostępne i mają stosunkowo niską cenę. MIT na temat mrożonek: mrożenie powoduje, że warzywa i owoce tracą cenne witaminy i składniki mineralne. 👉 To jak z tym mrożeniem jest? Straty składników podczas mrożenia są porównywalne (niektórzy twierdzą nawet, że są mniejsze) do strat, jakie występują w trakcie transportu produktów, kiedy czekają aż sięgniemy po nie ze sklepowej półki, a nawet w naszych domach. Uogólniając, wartość odżywcza mrożonych warzyw i owoców zimną i wiosną często przewyższa wartość odżywczą świeżych. Szok?! Dlatego nie bój się i sięgaj po mrożonki. Na zachętę zostawiam #przepis na burgery z komosy i szpinaku. Składniki: • quinoa = komosa ryżowa • cebula • czosnek • szpinak (użyłam mrożonego z @hortex ) • jajka • papryka ostra • sól, pieprz • oliwa Odczarujmy #szpinak z Hortex. Dokładny przepis na #mamyruszamy ——> link w bio @ola_z_mamy_ruszamy ————————————————————— #hortex #obiad #szybkiobiad #szybkoiwygodnie #fitdanie #fitkolacja #fitdiet #szybkiedanie #witaminy #jedzenie #przepisy #pomyslnaobiad #pyszne #fastdinner #frozenvegetables #fitprzepisy #burgery #kotlety #bezglutenu #bezglutenowe #wegetariańskie #szpinakowelove #wiemcojem #zielonomi #komosaryżowa

A post shared by Ola Sulej-Dąbrowska, Warszawa (@ola_z_mamy_ruszamy) on

TOSTY BEZ CHLEBA Z KUKURYDZĄ  (kliknij w zdjęcie, w opisie jest przepis):

View this post on Instagram

Na #sniadanie polecają się #tosty bez chleba 👌 Znasz? Zapisz sobie #przepis będzie jak znalazł gdy zaopatrzysz się w tuńczyka. (👉🏻 kliknij w prawym dolnym rogu 🔰) Składniki: • tuńczyk w puszcze w sosie własnym 130 g • płatki owsiane 3 łyżki (można użyć glutenowych lub bezglutenowych; płatki spokojnie zastąpicie też otrębami) • jajko • kukurydza 2-3 łyżki • pokrojony w kostkę świeży ogórek • koperek świeży lub suszony • sól, pieprz Tuńczyka i kukurydzę odsącz. Płatki, jajko i przyprawy zblenduj. Wymieszaj składniki. Do rozgrzanego opiekacza łyżką nałóż papkę (tak na początku nie wygląda to zachęcająco). Nie martw się to wszystko się połączy. Opiecz 5 minut i gotowe. Jeśli obawiasz się, że twój opiekacz może nie podołać bo już tu i ówdzie jest zadrapany posmaruj go np. olejem kokosowym tak aby nic się nie przykleiło i cię nie wkurzyło. Prosto, #szybko i #smacznie ——————————————————————— Zrobisz #kanapki daj znać oznaczając mnie na zdjęciu lub na IS. Jestem ciekawa jak ci smakowało 🤔 ———————————————————————— #dietetycznie #zdroweodżywianie #pysznieizdrowo #zdroweprzepisy #zdrowesniadanie #zdroweśniadanie #pomyslnasniadanie #kolacja #zdrowegotowanie #bezglutenu #bezglutenowe #tost #sniadaniemistrzow #fitprzepisy #zdrowystylzycia #breakfastgram #yummybreakfast #bestbreakfast #superyummy #lunching

A post shared by Ola Sulej-Dąbrowska, Warszawa (@ola_z_mamy_ruszamy) on

ZIEMNIACZANA PIZZA z batatów (kliknij w zdjęcie, w opisie jest przepis):

View this post on Instagram

Podrzucam wam pomysł na obiad lub na kolację ZIEMNIACZANA PIZZA. Kto co i kiedy lubi 😉 U nas taka ziemniaczana pizza, to idealne rozwiązanie na kolację. Zamiast smażyć wrzucam placek do piekarnika. Zrobiłam w takiej gigantycznej wersji, żeby było szybciej. Lecz oczywiście możesz łyżką uformować małe placuszki. W mojej wersji użyłam bataty lecz spokojnie możesz zamienić je na swojskie polskie ziemniaki. Podałam z sosem czosnkowym jogurt typu greckiego + starty ogórek + wyciśnięty czosnek + sól, pieprz 👌 ⚡️ZIEMNIACZANA PIZZA⚡️ Składniki:⁠ 🍠 słodkie ziemniaki 0,7 kg ( mogę być też zwykłe) 🍠 mąka 2 łyżki (ja użyłam gryczanej lecz może być inna) 🍠 jajka 2 sztuki 🍠 cebula 1 sztuka 🍠 czosnek 3 ząbki 🍠 sól, pieprz 🍠 kurkuma, imbir (w wersji ze zwykłymi ziemniakami do pominięcia). Bataty i cebulę obierać, zetrzeć na tarce na dużych oczkach⁠. Czosnek obrać i przecisnąć przez praskę. Dodać jajka, mąkę, przyprawy i dokładnie wymieszać. Na blaszkę wyłożoną papierem i posmarowaną tłuszczem wyłożyć placek. Posmarowć delikatnie oliwą. Piec przez około pół godziny w 200 stopniach. —- #obiad #zdrowyobiad #pomyslnaobiad #kolacja #zdrowakolacja #zdrowadieta #zdrowakuchnia #ziemniaki #zdroweprzepisy #szybkiobiad #bezglutenu #bezglutenowe #wiemcojem #zdrowejedzenie #zdrowe #zdrowienatalerzu #dietabezdiety #pysznie #zdroweodzywianie #zdroweodżywianie #nazdrowie #smacznejedzenie #smacznieizdrowo #przepisy

A post shared by Ola Sulej-Dąbrowska, Warszawa (@ola_z_mamy_ruszamy) on

TOSTY Z CHAŁKI Z JAJEM (kliknij w zdjęcie, w opisie jest przepis):

View this post on Instagram

Jajo sadzone na toście z chałki? Brzmiało podejrzanie lecz okazało się petardą☄️ Prosto, szybko, a smak mega❤️. Połączenie pozytywnie zaskakujące. Na 4 #tosty potrzebujesz: ✅ 4 jajka ✅ #chałka na grzanki ✅ cebula drobno posiekana ✅ 2-4 ząbki czosnku (przeciśnięty przez praskę) ✅ oliwa z oliwek (lub inni tłuszcz) ✅ pomidory w puszcze ✅ sól, pieprz ✅ papryka słodka około 2 łyżeczek ✅ #oregano świeże lub suszone 2 łyżeczki ✅ szczypiorek do posypania Na patelni zeszklij #czosnek i cebulę. Następnie wrzuć pomidory i duś na wolnym ogniu, dodaj przyprawy poza szczypiorkiem (dodaj na końcu). Gotuj aż pasta zgęstnieje. Jajka bez filozofii, wbij na gorący tłuszcz i usmaż. Zrób po prostu sadzone. Kromki chałki włóż na 3-5 minut do rozgrzanego do 180 stopni C piekarnika aby się podgrzały. Ewentualnie wrzuć na chwilę na patelnię grillową. Ciepłe #grzanki posmaruj pastą pomidorową i połóż na nich usmażone jajka. Tosty podaj posypane szczypiorkiem. —————————————————- Zrobisz #fitśniadanie daj znać jak wyszło jestem mega ciekawa czy smakowało? Oznacz @ola_z_mamy_ruszamy na fotce lub na stories zajrzę. —————————————————- #fitprzepisy #zdroweodżywianie #śniadanie #sniadanie #zdrowejedzenie #wiemcojem #weekendbreakfast #toasts #sandwiches #realsimple #morninglikethese #foodph #fooding #thenewhealthy #ifood #foodieforlife #tastingtable #foodintheair #food52grams #mamyruszamy #toastsforall

A post shared by Ola Sulej-Dąbrowska, Warszawa (@ola_z_mamy_ruszamy) on

JAJA SADZONE Z PIEKARNIKA ZE SZPINAKIEM (kliknij w zdjęcie, w opisie jest przepis):

View this post on Instagram

🍳 JAJA sadzone z piekarnika 🍳 „Na śniadanie jem… jakie #śniadanie nie mam na to czasu”. Oj często, to słyszę. Podrzucam #przepis aby pokazać, że nawet efektowne śniadanie samo się robi 😃 Nic tylko jeść. Składniki: • 2 jajka • garść szczypiorku • masło klarowane • 4 plastry boczku • sól i pieprz do smaku • ulubione warzywa Wykonanie: Foremki (mogą być foremki do muffinków) smarujemy masłem klarowanym. Wykładamy boczkiem. Jajka wbijamy do foremek. Przykrywamy boczkiem, wsypujemy szczypiorek. Pieczemy ok15 minut we wcześniej nagrzanym piekarniku do 180C. Podajemy z ulubionymi warzywami. 👉 I niech ktoś mi powie, że to zajmuje dużo czasu? P.S. Na fotce kiełbacha bo boczek „wyszedł” 🙈 —————————————————————————— 📌PRZESILENIE WIOSENNE 📌 Poza snem, ruchem i racjonalnym jedzeniem na walkę z oznakami przesilenia wiosennego warto rozważyć suplementację 📍Omegą, 📍witaminą D i 📍witaminą C. Wszystkie znajdziecie w @natural.pl Proste a skuteczne rozwiązanie na wszechobecne przemęczenie. 👉 Jakie są wasze sprawdzone sposoby na przesilenie wiosenne? Zostawcie w komentarzu, podpowiedzi przydadzą się innym. ————————————————————————— #dietetycznie #zdroweodżywianie #dietetyk #zdroweodzywianie #pysznieizdrowo #fitprzepisy #zdroweprzepisy #witaminy #zdroweżycie #suplementacja #suplementy #kolacja #zdrowegotowanie #bezglutenowe #bezglutenu #domowejedzenie #zdrowesniadanie #odchudzanie #suplements #naturalpl #jemzdrowo #omega3 #szybko #wiosna2019 #smacznie

A post shared by Ola Sulej-Dąbrowska, Warszawa (@ola_z_mamy_ruszamy) on

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: