Świadoma Mama dba o formę – program edukacyjny 21 dni – on line.

„Świadoma Mama dba o formę” to program edukacyjny mający na celu wypracowanie nawyku zdrowego odżywiania i potrzeby aktywności ruchowej wśród kobiet w ciąży i matek karmiących.
  • CZAS TRWANIA – 05.02.2018 do 25.02.2018
  • CENA – 129, 00 PLN
  • ZAPISY – kliknij TU

    Co otrzymasz w cenie?

  • dieta (jadłospis)
  • zestaw ćwiczeń (odpowiedni dla kobiet w ciąży/ mam w połogu i po połogu)
  • codzienne wsparcie trenera, dietetyka oraz innych uczestniczek wyzwania (zamknięta grupa na FB)
Co masz zrobić aby dołączyć do wyzwania?

Po prostu się zapisz KLIKNIJ

Przygotowałyśmy dla Was 21 dniowy program edukacyjny, który pozwoli Wam wypracować nawyki, które na stałe wprowadzicie w życie swoje i swoich rodzin.

Program odbywa się równolegle dla dwóch grup uczestniczek (grupy funkcjonują oddzielnie). Kobiety w ciąży otrzymują inne wytyczne treningowo dietetyczne niż mamy karmiące.

Kobiety w ciąży.

Dla Was przygotowałyśmy uniwersalne zestawy ćwiczeń, które możecie wykonywać niemal przez całą ciążę, pod warunkiem, że przebiega ona prawidłowo i macie zielone światło na trening od lekarza prowadzącego. Wybrałyśmy proste ćwiczenia, których celem jest przygotowanie ciała do porodu i utrzymanie go w dobrej kondycji. Do programu zapraszamy kobiety po 12 tygodniu ciąży.
Proponowana dieta jest ułożona dla kobiety ciężarnej. Nie jest dietą odchudzającą! To zestaw przepisów racjonalnej i dobrze zbilansowanej, a także różnordnej diety. Pozwoli Wam ona na energiczna ciążę i zadba byście nie złapały nadprogramowych kilogramów, a Wasza masa przyrastała prawidłowo.

Kobiety w połogu.

Dla kobiet świeżo po porodzie, objętych połogiem, proponujemy aktywność fizyczną skupiającą się na pracy z mięśniami dna miednicy. Jest to grupa mięśni, których nie stymulujemy w życiu codziennym, a które są mocno wyeksloatowane po ciąży i porodzie. Celem ćwiczeń jest przywrócenie funkcjimieśni dna miednicy i zapobieganie takim dolegliwościom jak nietrzymanie moczu. Pracę nad tą grupą mięśni zaczynamy tuż po porodzie. Aktywne wykorzystanie połogu pozwala na bezpieczne rozpoczęcie aktywności fizycznej po jego zakończeniu. Do tej grupy zapraszamy kobiety po porodzie siłami natury.

Dietetycznie zadbamy o Was i Waszego maluszka, uwzględniajac kaloryczność diety dla mamy karmiącej, zapewniając Wam racjonalne i zróżnicowane posiłki, proste i szybkie w przygtowaniu.

Kobiety po połogu:

W tej grupie pracujemy już trochę ciężej. Ciało jest gotowe do aktywności i zestawy ćwiczeń zamieniamy w plan treningowy o średniej intesnywności. Celem tej grupy jest powrót do formy sprzed ciąży. Trening ma na celu doprowadzenie masy ciała do stanu sprzed 9 miesięcy.
Dietetycznie zadbamy o dostosowanie diety do Waszej aktywności i rodzaju karmienia dziecka, na który się zdecydowałyście.  Zapewnimy Waam racjonalne i zróżnicowane posiłki szybkie w przygtowaniu.

Nasz program to grupa wsparcia, krąg matczynej pomocy!

Na grupie masz dostęp do trenera i dietetyka, którzy rozwieją Twoje wątpliwości i odpowiedzą na pytania.
Grupa to też inne mamy, które mają dziecko w podobnym wieku, mają te same problemy i radości. Być może mieszkają w niedalekiej okolicy, w tej samej miejscowości i możecie wspólnie wychodzić na spacery, realizować zestawy ćwiczeń i wzajmnie się wspierać. Grupa to skarbnica wiedzy popartej doświadczeniem mam.

Wszystko będzie odbywać się w zamkniętych grupie na FB (specjalnie stworzonej pod wyzwanie). Będziesz mogła pochwalić się w niej sukcesami, poradzić lub szukać wsparcia ze strony innych uczestniczek i kadry prowadzącej wyzwanie.

Masz pytania, wątpliwości jesteśmy do twojej dyspozycji: Ilona (trening@mamyruszamy.pl) & Ola (dieta@mamyruszamy.pl)

OPINIE o poprzednich edycjach naszych programów:

Program  stał się dla nas (dla rodziny) początkiem nowego sposobu żywienia. Zadziwiło nas wiele połączeń smaków. Wypróbowalismy nowe dania . Wszystko pyszne i co najważniejsze łączy rodzinę we wspólnych zakupach, przygotowaniach i spożywaniu.

Pomijając zmiany obwodów i wagi, to przede wszystkim dobrze się czuję i prawidłowo pracuje mój układ pokarmowy, nic mnie nie boli i nie mam żadnych dolegliwości (a wcześniej takie były). Poranny rozruch to strzał w 10. Odkryłam też fajne niektóre połączenia i potrawy których wcześniej nie podjęłabym się ugotować. Nie sądziłam że pyszny obiad z ryby można przygotować w 15 minut.

W sumie we wszystkich obwodach (ramiona i nogi liczę razy dwa) 11 cm w dół. Zaczynam czuć w spodniach.

Program to przede wszystkim inne spojrzenie na odżywianie. Posiłki w większości są bardzo dobre, pozytywnie zaskakują „dziwne” połączenia. Coraz mniej brakuje mi chleba, który wcześniej gościł w dużej mierze u mnie w menu. Mąż również chętnie zjada to co mu tam na stół zaserwuję z jadłospisu.

Zrobiłam pomiary przed programem nie licząc że będą jakieś efekty. Ale bardzo się myliłam 🙂 Poranny rozruch ciała daje dużą dawkę energii i endorfiny na caluśki dzień. Przepisy przepyszne. Nie wiedziałam że z tak prostych produktów można ugotować „rarytasy kulinarne „. Nigdy dotąd nie jadłam tak pysznie. Bardzo pomocne było i jest też wsparcie dziewczyn. Gdyby nie ich duże wsparcie i motywacja nie dała bym sama rady iść dalej do przodu. Dziękuję wszystkim za wspieracie i że jesteście.

 

 

Dołącz do grupy aktywnym mam na FB:

cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpg

Instagram, tam też jesteśmy:

iloolo11169053_10205109642593257_978717547_n