Kokosowa jaglanka z jagodami goji i gruszką (przepis).

Fajny pomysł na śniadanie, drugie śniadanie. Na słodko.

Składniki na 4 porcje (oczywiście wszystko zależy od apetytu i potrzeb):

  • kasza jaglana 150 g
  • mleko kokosowe 500 ml
  • jagody goji 30 g
  • siemię lniane 2 łyżki
  • gruszka 2 szt.
  • miód 2 łyżki

Kaszę rozsyp na płasko na dużej patelni i podpraż krótko, tak aby ją rozgrzać. Zalej ją zimną wodą i odsącz na sicie. Przepłucz kilkakrotnie i wrzuć do małego garnka. Zalej połową mleka i zacznij gotować. Gotuj na małym ogniu i sprawdzaj czy kasza jest al dente dodając stopniowo pozostałe mleko. Gdy uznasz, że jest już gotowa wsyp jagody goji, siemię lniane i jedną łyżkę miodu. Kaszę podaj z ciepłymi lekko skarmelizowanymi gruszkami.

Zobacz jak jaglankę robiłyśmy pod okiem szefa kuchni na warsztatach kulinarnych:

Autorem przepisu jest Jakub Steuermark. Przepis pochodzi z warsztatów kulinarnych POWER MAMA: zdrowe gotowanie dla rodziny w Cook up

Jak jest w Cook up? Przeczytaj: Cook up – nadaje jedzeniu smak!

 

Dołącz do grupy aktywnym mam na FB:

cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpg

Instagram, tam też jesteśmy:

iloolo11169053_10205109642593257_978717547_n

 

One thought on “Kokosowa jaglanka z jagodami goji i gruszką (przepis).

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: