Obwody. Jak się mierzyć?

Szczególnie te z was, które się odchudzają mają hopla na punkcie wagi. Chcą tu i teraz widzieć efekty. Stajecie na wadze codziennie, a nawet dwa razy dziennie. Z jednej strony, to rozumiem z drugiej mówię STOP. Biorą się z tego tylko kłopoty i frustracja. Wiadomości w stylu „o, matko wczoraj było 200 g mniej ….” „dlaczego ta waga stoi jak zaklęta” itp. to moja codzienność (w sumie nasza, bo Ilony też). W tym wszystkim, nie chodzi aby wcale się nie ważyć lecz RAZ W TYGODNIU w zupełności wystarczy.

Dziewczyny nie ode mnie pierwszej słyszycie:

  • waga to nie wszystko
  • nie waż się codziennie
  • zacznij się mierzyć. 

Specjalnie dla ciebie przygotowana została INSTRUKCJA jak zmierzyć: talię, klatkę piersiową, ramiona, uda, biodra.

Praktyczne wskazówki:

  1. waż się raz w tygodniu
  2. zacznij się mierzyć – potrzebujesz do tego centymetr krawiecki i kartkę. Jeśli potrzebujesz „gotowca” aby notować swoje tygodniowe postępy wypełnij FORMULARZ Przygotowałyśmy go dla ciebie.
  3. waż się i mierz się o tej samej porze dnia. Wiele z was wybiera na „ten” dzień poniedziałek lecz jeśli w weekendy przytrafiają ci się wpadki, trafiają imprezy itp. Odradzam poniedziałek 😉

WERSJA DO WYDRUKU w pdf (klik)
TABELA POSTĘPÓW WYMIARY (klik)
INFOGRAFIKA WYMIARY POCZĄTKOWE (klik

 

Jeśli szukałaś informacji jak się zmierzyć zapewne jesteś już w trakcie jakiejś drogi. Trzymamy za ciebie kciuki. Dziel się swoimi efektami na naszej grupie na FB. Kliknij w baner i dołącz do nas.

cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpg

 

Instagram, tam też jesteśmy:
iloolo

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: