Fit WAKACJE

Centrum treningu domowego dla kobiet rusza z kolejnym fantastycznym projektem! Pora na FIT WAKACJE – 9 tygodniowy program z zakresu treningu i psychodietetyki!
Pomożemy Ci zadbać o aktywność fizyczną w okresie wakacji, wesprzemy Cię w kwestii świadomych wyborów żywieniowych, a nasza wirtualna sala treningowa pojedzie z Tobą na wakacje. 

Za chwilę, życie zawodowe trochę zwolni, a zakwitnie towarzyskie. Częściej będziemy jeść na mieście, wpadać na spontaniczne grille, a regularność posiłków może wymknąć się spod kontroli. Grupy treningowe w klubach fitness wygaszą się na okres wakacji, więc o motywację do aktywności ruchowej też będzie trudniej.

Na ratunek przychodzimy MY! Mamy wszystko czego potrzebujesz, by te wakacje nie odbiły się nadprogramowymi kilogramami. Nie będziemy katować Cię dietą, ani morderczymi treningami. Będziemy pracować nad budową i utrzymaniem dobrych nawyków, które bezpiecznie zaprowadzą Cię do wymarzonego celu. Mamy dla Ciebie holistyczny plan, który pozwoli Ci aktywnie i zdrowo spędzić wakacje. Bez wyrzutów sumienia, bez karania siebie. Zadbamy o Twoją motywację i będziemy z Tobą na każdym etapie Twojej drogi do Twojego celu. 

zapisz się! → http://bit.ly/39539q1

Czeka na Ciebie wirtualna sala treningowa z trenerką!

Dostęp do niej zyskujesz wykupując 9-ciotygodniowy abonament w cenie 359 PLN  (doczytaj do końca → dowiesz się jak uzyskać rabat!)

Abonament obejmuje:

grupowe jednostki treningowe on-line z trenerką “na żywo” (9 zróżnicowanych jednostek tygodniowo)

Nasza trenerka widzi, jak trenujesz. Jest z Tobą cały czas. Wspiera, motywuje i koryguje. Ty widzisz ją w czasie rzeczywistym, nawiązujesz z nią interakcję, informujesz o swoim samopoczuciu, zmęczeniu etc. Trening możesz zrealizować w dowolnym miejscu na Ziemii. W swoim domu, w pokoju hotelowym, czy w małej chatce na szczycie góry. To Ty decydujesz! 

jednostki treningowe do samodzielnego wykonania

Jeśli nie możesz pojawić się na treningu online, czeka na Ciebie jednostka zastępcza, którą wykonujesz w domu sama. 

wsparcie dietetyczne oraz psychodietetyczne

Czeka na Ciebie dietetyczka, która pokaże ci 9 prostych zasad dzięki, którym poznasz racjonalne podejście do zdrowego żywienia. Każda z zasad będzie wprowadzana raz w tygodniu, aby nie przytłoczyła cię ilość zmian.

Chociaż wiemy co powinniśmy jeść i że powinniśmy więcej ćwiczyć aby utrzymać szczupłą sylwetkę. Jednak to, co wiemy, i to co robimy, to w większości przypadków dwie zupełnie różne rzeczy. Ponad 60% z nas ma nadwagę. Gdyby wystarczyła tylko wiedza, to problem nadprogramowych kilogramów by nie występował. Więc co stoi pomiędzy twoim celem a zdrowym odżywianiem i ćwiczeniami? Dowiesz się dzięki 3 tygodniowemu programowi zapanowania nad wagą opartego na rewolucyjnym podejściu psychologicznym do dobrego samopoczucia i spełnienia ACT.

Jeśli tak się złoży, że  przeholujesz z grillami, lodami… i będzieciesz chciała zrobić porządek w swoim organizmie. Będziesz chciała dać odpocząć swoim jelitom przygotowany jest 5-DNIOWY DETOKS SOKOWY, to będzie taki rest dla twojego ciała i umysłu.

Bonusowo baza sprawdzonych i szybkich przepisów na śniadania, obiady, kolacje i desery.

roztańczone cardio

Życie nie to nie tylko praca… a gdyby tak aeroby wytańczyć? Każdego dnia czeka na Ciebie układ taneczny, który wykonujesz z wirtualną asystentką.

motywacyjna grupa wsparcia

Tworzymy team, każda z nas pracuje na swój sukces, zarażając motywacją.Razem łatwiej! Lżej gdy ktoś jest przy Tobie, gdy masz z kim dzielić się swoimi sukcesami i rozterkami.Czeka na Ciebie trenerka, dietetyczka i grupa fantastycznych, pozytywnych kobiet!  

zapisz się! → http://bit.ly/39539q1 

Treningi online:

– Ćwiczymy od poniedziałku do piątku. Szczegółowa rozpiska znajduje się na dole strony! 

– Trenujesz w swoim domu. Przed treningiem dostajesz link – klucz do wirtualnej sali treningowej.

Trenerka, która prowadzi trening jest cały czas z Tobą, widzi Twoją pracę. Koryguje wykonywane ćwiczenia. Wspiera. Motywuje.

– Intensywność treningu dostosowywana jest do grupy. Stały kontakt z uczestniczkami pozwala zoptymalizować trening, by był efektywny. 

– Gdy nie możesz wykonywać, któregoś z  ćwiczeń dostajesz ćwiczenie zastępcze. Ćwiczenia są gradowane, możesz wybrać wersję podstawową lub zaawansowaną, w zależności od Twojego samopoczucia danego dnia. 

– Wybierasz jednostki treningowe odpowiednie do Twoich potrzeb, celów i możliwości czasowych. Możesz być na każdej.

Czeka na Ciebie: trening siłowy w warunkach domowych, trening funkcjonalny, domowe cardio, core, mobility, joga, stretching do szpagatu.

Prowadzący:

Ilona Brusiło – trener personalny

→ follow https://www.instagram.com/ilona_z_mamy_ruszamy/

Aleksandra Sulej – Dąbrowska – specjalista ds. żywienia

→ follow https://www.instagram.com/ola_z_mamy_ruszamy/

Zyskujesz:

– atrakcyjną sylwetkę

– codzienną dawkę ruchu

– zdrowe nawyki

– motywację do pracy nad sobą

bo, umożliwiamy Ci:

– trening z trenerem bez wychodzenia z domu

– trening z dowolnego miejsca na Ziemi

– optymalny plan treningowy ukierunkowany na progres w osiągnięciu Twojego celu (utratę masy ciała, redukcję tkanki tłuszczowej, budowę masy mięśniowej, wysmuklenie sylwetki)

– regularność treningową dostosowaną do Twojej aktualnej kondycji

– wsparcie żywieniowe i bazę przepisów

– kobiecą grupę wsparcia

zapisz się! → http://bit.ly/39539q1

Opinie naszych uczestniczek:

Ania: “Ja się nie wybieram na żadna siłownie ! Zostaje z Tobą na zawsze, wiesz ile czasu oszczędzam ??”

Iwona: ”Zostaję i ja  siłownia własna w lesie, z najwspanialszym trenerem personalnym”

Ilona P: “Na pewno mam mniejszy brzuch, tyłek podniesiony do góry i mniej mi się ‚wylewa’ z tyłu pod stanikiem.”

Ania O: “Mąż powiedział, że moje plecy nabierają kształtów i krzywizn sprzed ciąży. Wierze mu, bo akurat tam mój czujny wzrok nie sięga ”

Ania P: “Nogi inaczej wyglądają, tyłek się podniósł. A ja nie zawsze jestem. Zakwasy już nie zabijają, widzę duży postęp w mobilności. Dobrze mi robi na głowę świadomość, że wieczór jest z wami. Łatwiej się jakoś żyje z regularnością w tych głupich czasach.”

Iwona: “Aż się nie chce wracać do normalności, bo te treningi dużo robią nie tylko dla głowy, ale dla ciała, mięśnie na brzuchu się zarysowały, łydki ładniejsze.”

Kasia K: “Ja widzę po swoim ciele postępy. Brzuch mi się trochę zmniejszył i skóra jest bardziej jędrna. Do tego jestem mega szczęśliwa, że udało mi się już prawie dojść do nawyku w ćwiczeniach. I podobno pupka mi się zaokrągliła i podniosła.”

Marzena: „To, że ćwiczę prawie codziennie rano to jest naprawdę coś i to jest extra. Rozciągnięcie ciała na pewno też lepsze i mimo, że czasem jest tak ciężko, to super mieć tę satysfakcję, że zrobiłam trening .”

Maria: “Ja też jestem zadowolona. Nie miałam w ogóle zapału do treningów, a dzięki wspólnym ćwiczeniom się zmobilizowałam. Jesteście super. Dzięki”

Monika S:  “Nigdy tak nie ćwiczyłam! Nawet w szczycie swojej aktywności miałam 5x tyg trening:) Więc to dla mnie nowość i radość z tego, że daje radę !:)Poza oczywistym czyli zmianą w ciele, widzę zmiany w nastroju: mam większe poczucie sprawczości, poprzez zapisywanie ostatnie dni tego co jem czuję większą kontrolę nad sobą, zauważam to w jaki głupi sposób sobie dokładamy kcal i tłuszczu  „małymi przyjemnościami”. Dziś moje przyjemności to spotkanie z wami, uśmiech po treningu i świadomość, że się spotkamy. Mam nadzieje, że tym sposobem uda mi się wejść z powrotem na ścieżkę regularnej aktywności, do czego tęskniłam a nie wiedziałam jak się za to porządnie zabrać. Jestem bardzo zadowolona!”

Kasia W: “Ja chyba nigdy nie byłam tak wysportowana jak teraz. Nigdy nie miałam regularnych treningów na rzeźbę ciała. To jest naprawdę niesamowite jak ciało się zmienia. Przy okazji odczarowałam sobie ćwiczenie w domu. Wielkie dzięki Ilona Brusiło

Ania: “ Ilona, ja to w ogóle uznałam że Ty to chyba jesteś jedyną, która jest w stanie moje leniwe dupsko zmusić do roboty, także sorry bejb, ale jesteś na mnie skazana ”

Agnieszka: “Czuję się zmotywowana . Zajebiście że w nas wierzycie . Lepiej się czuję jak trenuje z Wami, tak więc do zobaczenia girls na treningu!:)”

Ania: “Przy was uczę się siebie na nowo, dziękuję za każdy opier*** i każde miłe słowo ”

Nasz unikatowy pomysł na budowanie życiowej formy!

Gdy koronawirus chciał zabrać nam kontakt z drugim człowiekiem i pozbawić nas pracy postanowiłyśmy stawić mu czoło… w końcu siła jest kobietą, prawda? Stacjonarną salę treningową zamieniłyśmy na wirtualną, a narzędzia znane nam z pracy korporacyjnej przeniosłyśmy do branży fitness.

Dzięki temu stworzyłyśmy produkt, który rozwiązuje problemy wielu kobiet. Okazał się tak fantastyczny, że zostanie na stałe w naszej ofercie i możesz z niego skorzystać.

Twoja sala treningowa i grupa wsparcia jest tam gdzie Ty… w Twoim domu, na wakacjach, na wyjeździe służbowym… jesteśmy dla Ciebie!

Łap rabat!

Przy zapisie, w rubryce kod rabatowy wpisz: FITWAKACJE

uzyskasz 9 tygodniowy abonament w cenie 339 pln

zapisz się! → http://bit.ly/39539q1

Szczegółowy plan programu:

TYDZIEŃ 1 (01.07 – 05.07.2020)

DIETA 

Zasada 1. PRZETWORZONE JEDZENIE. Dlaczego warto go unikać?

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 2 (06.07 – 12.07.2020)

DIETA

Zasada 2. WODA. Wyrabiamy nawyk picia wody.

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 3 (13.07 – 19.07.2020)

DIETA

Zasada 3. KILOGRAM WARZYW DZIENNIE, CODZIENNIE.

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 4 (20.07 – 26.07.2020)

DIETA

Zasada 4. CUKIER STOP.

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 5 (27.07 – 02.08.2020)

DIETA

Zasada 5. 100 % ALBO NIC. Dlaczego to się nie sprawdza?

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 6 (03.08. – 09.08.2020)

DIETA

Zasada 6. WYBIERAJ ŚWIADOMIE. Jak czytać etykiety.

PSYCHODIETETYKA (teoria i praktyczne ćwiczenia)

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 7 (10.08. – 16.08.2020)

DIETA 

Zasada 7. SOKI I OWOCE. Na co zwrócić uwagę.

PSYCHODIETETYKA (teoria i praktyczne ćwiczenia)

Pracujemy nad: WŁASNE WARTOŚCI. PRESJA OTOCZENIA.

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 8 (17.08. – 23.08.2020)

DIETA 

Zasada 8. PRODUKTY TYPU LIGHT. Co warto o nich wiedzieć.

PSYCHODIETETYKA (teoria i praktyczne ćwiczenia)

Pracujemy nad: UWAŻNE JEDZENIE. MOTYWACJA DO AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ.

PLAN TRENINGOWY

TYDZIEŃ 9 (24.08. – 30.08.2020)

DIETA 

Zasada 9. NIE TRAKTUJ TABEL KALORII JAKO PRAWDY OSTATECZNEJ.

5-DNIOWY DETOKS SOKOWY.

PSYCHODIETETYKA

Pracujemy nad: OD WARTOŚCI DO CELÓW.

PLAN TRENINGOWY

Ilona, mama, trener

Mama Basi, trener personalny: - instruktor lekkoatletyki - instruktor kulturystyki - instruktor fitness - trener Blackroll - trener TRX - trener PFS - trener Boot Camp

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: