5-dniowy detoks sokowy.

Mamy dla ciebie małe i płynne wyzwanie, czyli detoks sokowy.

PO CO? PO CO? PO CO?

Czujesz się ciężko? Chcesz inaczej zacząć Nowy Rok? Chcesz coś zmienić w swoim żywieniu lecz nie wiesz od czego zacząć? Chcesz dać odpocząć swoim jelitom?

Zaproponowany przez nas 5-DNIOWY DETOKS SOKOWY, to będzie pierwszy krok do zmian, które zaplanowałaś sobie na 2018.

CO CIĘ CZEKA?

  • Na dzień dobry LUFA. Zdziwiona? To takie alternatywne espresso z jabłka i imbiru. Mocne i dodaje kopa.
  • Codzienny trening. Jak to? Sama sokowa dieta nie wystarczy? Właśnie nie. Dieta + trening się dopełniają. Ćwiczenia pomogą, aby sokodieta nie przyniosła efektu jo-jo i zagwarantują Ci dobry humor.
  • Każdego dnia 4 płynne bomby witaminowe.
  • Pomiędzy posiłkami możesz pić wodę oraz herbaty ziołowe (np. pokrzywa, czystek, melisa, mięta).
  • Kojarzysz takie ramki, w których za szybką jest umieszczony batonik, prezerwatywa itp. oraz napis „w razie potrzeby zbić szybkę”? Gdy zaczniesz tonąć masz koło ratunkowe: banan lub ½ awokado.
  • Możesz liczyć na stałe wsparcie trenera i dietetyka oraz wszystkich uczestniczek wyzwania. Kto Cię lepiej zrozumie niż inna przechodząca detoks dziewczyna? No kto?

CZEGO POTRZEBUJESZ?

  • Aby wziąć udział potrzebujesz sprzętu: wyciskarki lub sokowirówki oraz blendera. Bez tego ani rusz.
  • Dobrych chęci, o resztę zadbamy my.
  • Konto na FB, aby zostać członkiem specjalnej grupy na FB.
  • Wysłać zgłoszenie – wypełnij FORMULARZ 

GDZIE? KIEDY? 

  • Start: 05.02.2018 Koniec: 09.02.2018
  • Cena: 29,99
  • Zapisy: wypełnij FORMULARZ
  • Masz pytania: wyzwanie@mamyruszamy.pl

SOKOWA DIETA

W ramach wyzwania 5-DNIOWY DETOKS SOKOWY otrzymasz:

  • przed rozpoczęciem wyzwania listę zakupów na 5 dni
  • sokospis na poszczególne dni detoksu

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA

Detoks to dość restrykcyjna dieta. Jednak by był w pełni skuteczny musimy wesprzeć go treningiem. Jeśli liczysz na to, że detoks będzie wiązał się z odpoczynkiem od treningu to grubo się mylisz. Intensywny wysiłek fizyczny wspomaga wydalanie toksyn z organizmu, na którym tak bardzo nam zależy. Drugi powód, dla którego włączamy aktywność do detoksu, to pobudzenie metabolizmu, by po detoksie uniknąć efektu jo-jo. Detoks to dieta płynna o dość małej kaloryczności. Dla niektórych z Was ilość dostarczanych kalorii może być mniejsza niż ta niezbędna do podstawowej przemiany materii. Jeśli diecie nie będzie towarzyszył wysiłek Wasz metabolizm zwolni. Nie możemy do tego dopuścić. Jeśli tak się stanie to po zakończeniu detoksu sokowego niczym za dotknięciem magicznej różdżki będziesz łapać zbędne kilogramy.  Gdy nietknięty treningiem organizm, prosto po detoksie zacznie przyjmować większe ilości pokarmu, w dodatku w postaci stałej, to zwolniony brakiem ruchu metabolizm nie poradzi sobie z nadmiarem energii i zacznie magazynować go w postaci tkanki tłuszczowej. W związku z tym bardzo gorąco zachęcamy Was do regularnej realizacji 5-dniowego planu treningowego. By Was przekonać do ćwiczeń jeszcze bardziej przypominamy, że regularne procesy wpisane w codzienną rutynę budują nawyk. Postaraj się zatem budować mnóstwo drobnych dobrych nawyków.

Do rozpisanego na 5 dni sokospisu proponujemy Wam również plan treningowy. Zalecamy Wam dwa 30 minutowe treningi na dobę. Założeniem każdej jednostki jest doprowadzenie organizmu do stanu zmęczenia. Przyśpieszony oddech, temperatura ciała podniesiona o ok 1 stopień, zwiększona potliwość. Generalnie macie się zmęczyć i spocić.
Trening macie zrobić bardzo intensywnie. Ową intensywność determinuje Wasze samopoczucie. W skrócie – macie wykonać każdy trening możliwie najlepiej na dany moment. Zakładamy, że każdy z Was ma inny poziom wytrenowania. Jedni z Was trenują regularnie inni nie ruszają się zupełnie. Każdy też preferuje inne formy aktywności ruchowej. Proponowany plan możecie zastosować dla takich aktywności jak: bieganie, marsz, nordic walking, jazda na rowerze (także stacjonarnym), marsz po bieżni, orbitrek czy pływanie. Rano zaproponuję Wam jednostkę treningową o zmiennej intensywności. Po południu jednostkę o intensywności stałej.

 

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: