DIETA

5-dniowy detoks sokowy.

Mamy dla ciebie małe i płynne wyzwanie, czyli detoks sokowy.

PO CO? PO CO? PO CO?

Czujesz się ciężko? Chcesz coś zmienić w swoim żywieniu lecz nie wiesz od czego zacząć? Chcesz zrobić porządki w swoim organizmie po wakacjach? Chcesz dać odpocząć swoim jelitom?

Zaproponowany przez nas 5-DNIOWY DETOKS SOKOWY, to będzie pierwszy krok do zmian.

CO CIĘ CZEKA?

  • Na dzień dobry LUFA. Zdziwiona? To takie alternatywne espresso z jabłka i imbiru. Mocne i dodaje kopa.
  • Codzienny trening. Jak to? Sama sokowa dieta nie wystarczy? Właśnie nie. Dieta + trening się dopełniają. Ćwiczenia pomogą, aby sokodieta nie przyniosła efektu jo-jo i zagwarantują Ci dobry humor.
  • Każdego dnia 4 płynne bomby witaminowe.
  • Pomiędzy posiłkami możesz pić wodę oraz herbaty ziołowe (np. pokrzywa, czystek, melisa, mięta).
  • Kojarzysz takie ramki, w których za szybką jest umieszczony batonik, prezerwatywa itp. oraz napis „w razie potrzeby zbić szybkę”? Gdy zaczniesz tonąć masz koło ratunkowe: banan lub ½ awokado.
  • Możesz liczyć na stałe wsparcie trenera i dietetyka oraz wszystkich uczestniczek wyzwania. Kto Cię lepiej zrozumie niż inna przechodząca detoks dziewczyna? No kto?

CZEGO POTRZEBUJESZ?

  • Aby wziąć udział potrzebujesz sprzętu: wyciskarki lub sokowirówki oraz blendera. Bez tego ani rusz.
  • Dobrych chęci, o resztę zadbamy my.
  • Konto na FB, aby zostać członkiem specjalnej grupy na FB.
  • Zainstalowany program Zoom, aby wskoczyć do naszej wirtualnej sali treningowej.
  • Wysłać zgłoszenie – wypełnij FORMULARZ 

GDZIE? KIEDY? 

  • Start: 24.08.2020 Koniec: 28.09.2020
  • Cena: 69,99
  • Zapisy: wypełnij FORMULARZ
  • Masz pytania: wyzwanie@mamyruszamy.pl

SOKOWA DIETA

W ramach wyzwania 5-DNIOWY DETOKS SOKOWY otrzymasz:

  • przed rozpoczęciem wyzwania, listę zakupów na 5 dni
  • sokospis na poszczególne dni detoksu.

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA

W ramach wyzwania 5-DNIOWY DETOKS SOKOWY otrzymasz:

  • możliwość uczestniczenia w grupowych treningach z trenerką „na żywo”
  • plan treningowy do samodzielnego wykonania

Detoks to dość restrykcyjna dieta. Jednak by był w pełni skuteczny musimy wesprzeć go treningiem. Intensywny wysiłek fizyczny wspomaga wydalanie toksyn z organizmu, na którym tak bardzo nam zależy. Drugi powód, dla którego włączamy aktywność do detoksu, to pobudzenie metabolizmu, by po detoksie uniknąć efektu jo-jo. Detoks to dieta płynna o dość małej kaloryczności. Dla niektórych z Was ilość dostarczanych kalorii może być mniejsza niż ta niezbędna do podstawowej przemiany materii. Jeśli diecie nie będzie towarzyszył wysiłek, metabolizm zwolni. Nie możemy do tego dopuścić. Jeśli tak się stanie to po zakończeniu detoksu sokowego niczym za dotknięciem magicznej różdżki będziesz łapać zbędne kilogramy.  Gdy nietknięty treningiem organizm, prosto po detoksie zacznie przyjmować większe ilości pokarmu, w dodatku w postaci stałej, to zwolniony brakiem ruchu metabolizm nie poradzi sobie z nadmiarem energii i zacznie magazynować go w postaci tkanki tłuszczowej. W związku z tym razem z planem diety sokowej zapraszamy na trening w wirtualnej sali treningowej (trenerka widzi ciebie, ty trenerkę). Ewentualnie do samodzielnej realizacji 5-dniowego planu treningowego. 

Prowadzący:

Ilona Brusiło – trener personalny

→ follow https://www.instagram.com/ilona_z_mamy_ruszamy/

Aleksandra Sulej – Dąbrowska – specjalista ds. żywienia

→ follow https://www.instagram.com/ola_z_mamy_ruszamy/

Jeden komentarz

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: