Plank challenge

Zakończyliśmy wyzwanie BURPEES z dużym sukcesem. Jesteśmy z Was dumne i cieszymy się, że nasz tygodniowy program spotkał się z tak dużym zainteresowaniem z Waszej strony. Szczegóły TUTAJ. Czas przejść do mniejszych elementów,  tworzących burpees, które będziemy udoskonalać przez kolejne tygodnie.
W związku z tym mamy dla Was kolejny tydzień pracy. Jeśli nie robiłaś z nami poprzedniego wyzwania nic nie szkodzi. Możesz dołączyć teraz. Ważne byś nowe wyzwanie zaczęła od pierwszego dnia.

Przez najbliższe 7 dni będziemy udoskonalać PLANK. Zatem zapraszamy Was do PLANK CHALLENGE. Każdego dnia czeka na nas 12 minutowy trening.
Nasze wyzwanie odbywa się w grupie na FB (TUTAJ), grupa jest zamknięta, możliwość dołączenia wymaga akceptu admina, posty widzą tylko zaakceptowani członkowie grupy. Startujemy w środę (02.11.2016)
Dla urozmaicenia wrzucamy też wyzwanie na Endomondo, dodajcie się do wyzwania (TUTAJ), zaproście swoje koleżanki. Trenując zaznaczamy na endo opcję INNA aktywność. Tylko taka będzie zliczała się do rankingu.

Plank często kojarzony jest z treningiem mięśni brzucha. W rzeczywistości angażuje on znacznie więcej grup mięśniowych. Prawidłowo wykonany plan to również aktywne ramiona, plecy i uda. To pozornie proste ćwiczenie jest świetnym treningiem mięśni głębokich, które odpowiadają za prawidłową postawę naszego ciała.

Plank polega na usztywnieniu, wyprostowaniu ciała i utrzymania go w bezruchu przez jak najdłuższy czas.
Podczas wykonania istotna jest technika wykonania ćwiczenia. Barki, biodra, kolana oraz kostki powinny być w jednej linii.
Najczęściej spotykanym błędem jest wyginanie dolnego odcinka w pleców w łuk. Błąd ten najczęściej popełniają kobiety, gdyż sprzyja temu nasza budowa ciała. Najprostszym sposobem na eliminację tego błędu jest napięcie pośladków (spróbuj je schować, podwinąć miednicę) Będzie zdecydowanie trudniej, ale przecież nikt nie mówił, że będzie łatwo.

received_10205953818443824.jpeg
Jesteś gotowa to kliknij w obrazek, dołącz do grupy i zaczynaj wyzwanie :

cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpgInstagram:

iloolo11169053_10205109642593257_978717547_n

 

Ilona, mama, trener

Mama Basi, trener personalny: - instruktor lekkoatletyki - instruktor kulturystyki - instruktor fitness - trener Blackroll - trener TRX - trener PFS - trener Boot Camp

One thought on “Plank challenge

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: