Bezglutenowe, wysokobiałkowe ciasto owsiane – bez mąki, bez cukru

Wczoraj mój organizm upomniał sie o słodkie, oj jakie miałam ssanie. Czekolady chciał, ale tego nie dostanie. Mam na nią straszną alergię. Zjem odrobinę, a zaraz strasznie puchnie mi dupa.
Na okoliczność zapotrzebowania na łakocie popełniłam placek owsiany. W domu za dużo nie było, więc leciało co popadnie i tak wyszedł całkiem znośny eksperyment 🙂

12168144_10203737978209203_2036032110_n

Składniki:
– bezglutenowe płatki owsiane 200g
– wiórki kokosowe 50 g
– odżywka białkowa 100g ( u mnie HI TEC VANILIA)
– śliwki suszone 50 g
– morele suszone 50 g
– 5 kurzych jaj

Przygotowanie:
Suche składniki mieszammy. Owoce troimy, mieszamy z suchą masą, na koniec dodajemy roztrzepane jajka i dokładnie mieszamy. Wszystko przekładamy do formy od tarty, wygładzamy i pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni ok 20 min (w zależności od mocy piekarnika, czasem nawet do 25 min)

Z blaszki wychodzi 8 dużych kawałków. Ja osobiście dzielę na 16.
Przy podziale na 8 jeden kawałek to: 269 kcal, 19B, 24 W, 10 T

cisato

Dołącz do grupy aktywnych Mam:

cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpg

Instagram:

ilo olo11169053_10205109642593257_978717547_n

Ilona, mama, trener

Mama Basi, trener personalny: - instruktor lekkoatletyki - instruktor kulturystyki - instruktor fitness - trener Blackroll - trener TRX - trener PFS - trener Boot Camp

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: