Bezglutenowe placki jaglane.

Od dziś ruszamy z akcją śniadaniową #śniadanie to wyzwanie.
Ola zaproponowała Wam PLACKI Z SERKA WIEJSKIEGO.
Ja zaproponuję PLACKI JAGLANE.
Propozycja banalna i szybka, powiedziałabym, że nawet recyklingowa, bo wykorzystujemy resztki z obiadu 🙂

placki jaglane - przepisSkładniki:
– 3 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
– 1,5 szklanki mleka (krowie lub ryżowe)
– jedno średnie jabłko
– 1/2 szklanki mąki ryżowej
– 5 łyżek mąki ziemniaczanej
– 1/2 łyżeczki sody
– 2 łyżki oleju rzepakowego
– do posypania cynamon lub/i cukier puder

Przygotowanie:
Jabłko bez skórki ścieramy na tarce o dużych oczkach. Kaszę jaglaną blendujemy z mlekiem i startym jabłkiem do uzystkania jednolitej masy. Dodajemy kolejno pozostałe składniki, mieszamy i na patelnię.
Jeśli zależy nam na smażeniu na sucho, bez tłuszczu to olej wlewamy do ciasta. Ewentualnie można posmarować patelnie minimalną ilością tłuszczu. I Gotowe!

Zobacz koniecznie:

sniadanie to wyzwanieDołącz do grupy aktywnych Mam:cropped-mamy-ruszamy-projekty-proArte-Marta-Machalewska-Maciej-Mech-www.studio-proarte.pl_.jpg

Znajdź nas na Instagramie:

ilo olo11169053_10205109642593257_978717547_n

Ilona, mama, trener

Mama Basi, trener personalny: - instruktor lekkoatletyki - instruktor kulturystyki - instruktor fitness - trener Blackroll - trener TRX - trener PFS - trener Boot Camp

One thought on “Bezglutenowe placki jaglane.

Twoja opinia jest dla nas ważna. Co o tym sądzisz?

%d bloggers like this: